Ken-Robert Bjørkli Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Unødig innlegg ja!Men jeg syntes det var fantastisk så stille i Norge nå??Ikke en eneste controller online jo.. Hadde planlagt meg en innenlands flight!Men det ser ut for at det blir ensomt Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Joda.Men har ikke vært så aller værst på lørdagene tidligere? Siter
T. Paulsen Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Rimelig dødt ja. Jeg og Christian er på vei tilbake ifra LEPA nå og lander vel rundt 01:00 på ENGM. Håpet på atc, men det ser dårlig ut ja. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Feil tid på døgnet å fly folkens, for en liten halvtime tilbake var det relativt mye som skjedde rundt Oslo området. ENOS_V_CTR og ENGM_V_APP var online, og en håndfull fly befant seg i området. Tenkte jeg skulle ta meg en liten flytur, men har stillnet helt her nå så da blir det heller sengen for meg. God natt! Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Får håpe på litt mer fart i kveld Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.