Christian Sager Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vel dagen har startet bra. svetta litt i sta må jeg si;) Håper kvelden fortsetter slik. jeg har hvertfall ikke planer om å gi meg som Gardermoen APP med det første Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Artig at du får svette litt Cristian Men det er ikke for å skuffe deg,er det ikke slik at man må ha S+ rating for å sitte som ATC på ENGM/ESSA/EKCH ? Jeg har STU rating og ble påminnet om dette fra en i Scandinavian VACC når jeg satt en kveld som Approach på Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Kun på Torsdag og Søndag kveld det nå ellers er det fritt fram BTW. Torfinn sitter nå på APP, og jeg har tatt TWR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Okey Cristian,trodde denne dumme regelen gjelder uansett hvilken dag det er.Takker for oppklaringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kom fra Paris tidligere i kveld, var trivelig å møte en hovedflyplass som bemannet alle de mest nødvendige stajonene. Setter kursen nordover til Tromsø som ikke lenge, håper jeg får muligheten til å lage meg en smøball! Bra jobbet gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Da var ENOS også online. hva med ENGM_GND? hadde vert litt stilig noen som har lyst? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Bare en liten forespørsel, kommer tilbake fra Tromsø og lander rundt 1 tidenm er det noen som sitter ATC på hovedflyplassen vår ved dette tidspunktet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Selvfølgelig Ivar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vil takke de som satt ATC for servicen, dette var veldig bra! Dere har gjort et stort inntrykk i kveld, supert gutter! Fløy Paris - Oslo - Tromsø - Oslo - Kristiansand i dag, og det var bare i Paris og Tromsø jeg ikke fikk ATC, vært fullt kjør i Oslo siden 16 tiden i dag! Siste leg'en var ekstra koslig da jeg fikk selskap av Jonas! Men da var det på tide å skaffe seg litt søvn, det fortjener vi alle. God natt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.