Ståle Andre Ustad Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvordan funker ils'en? skriver jeg inn frekvensen inn i nav1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Stemmer det,ILS-freq skal inn i NAV 1 Last ned denne: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/download.cgi?ID=2132 Så har du en liten beskrivelse hvordan ILS fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 tusen takk, nytt spørsmål. hvor finner jeg ils frekvensen når jeg har approach kart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 På kartet Den står i nærheten av rullebanen et sted vanligvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 ok, kan du ringe rundt det på et kart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er merket med LLZ.Eksempel: ENGM 01R LLZ 111.950 ONE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.