Karl Mathias Moberg Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Når jeg prøver og logge inn på Squawcbox kommer det bare opp: "The attempt to connect timedout without establishing a connection"!!! Hva skal jeg gjøre???? Kan det være at jeg er på feil server?? Nå prøver jeg og connecte til server: 195.23.79.201 VS-EUROPE-W"... HJELP!!! Siter
Geir G Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Heisann! Ser ut som om du bruker en dårlig server ja, personlig bruker jeg mest Europe - C Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Virker ikke det heller nei.... Noen andre forslag? Siter
Geir G Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hmm, en tips er å legge "ippadr.txt" fil i SB mappen... Gå inn i Servinf->Oppdater VATSIM infoen (trykk på VATSIMknappen oppe til høyre)->Trykk på IP knppen under/mellom VATSIM og IVAO knappene->Velg sqawkbox mappen (c:/programfiler/Sqawkbox/)-> og trykk lagre... Nå skal serverlisten connectvinduet til SB være oppdatert, prøv alle sammen! MVH Geir Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 hvor finner jeg servinfo da? Og hvor finner jeg "ippadr.txt"?????? Siter
Stian Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Du må bruke rett server, for de som kommer opp i SB er nok feil, jeg klarer ikke å logge meg på noen av de. . . prøv å skriv Dette: 137.56.244.9 inn i "Server" bare det, da burde det vell funke Siter
Stian Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Du må bruke rett server, for de som kommer opp i SB er nok feil, jeg klarer ikke å logge meg på noen av de. . . prøv å skriv Dette: 137.56.244.9 inn i "Server" bare det, da burde det vell funke Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Det virker! Men er ATC på alle servere når de er online eller bare på noen? Er det en norsk server? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Når du har koblet deg til denne serveren så vil du finne absolutt alle ATC'ene der, så nå er det bare å fly ivei! Grunnen til at du ikke ser alle ATC'ene i hele verden er fordi de har fått satt en bestemt "range". F.eks du vil ikke se ENGM_V_TWR hvis du går på Værnes e.l men så raskt du nærmer deg Gardermoen vil den også dukke opp på lista di. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.