Gå til innhold

F16


Stian Kolrud

Anbefalte innlegg

hei!!

i dag når jeg var på skolen, og var så heldig at jeg hadde gym merket jeg et himla bråk, fant ut at det var F16, tror det var 3stk, er ikke helt sikker. Det kom et helikopter også ,men jeg vet ikke hvilket.....

Så kommer spørsmålet, hvet noen hvor de kom fra??? Noen i nærheten av ENCN som hørte det???

og kanskje som vet hvilket helikopter

en ven av meg mente det var et eller annet som begynte på v eller w, beklager at jeg ikke fikk det med meg...

de drev med ''low pass''

----------------------

LN-MTT er bare best!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to blåselampene som opererer fra Kjevik er her på en tredagers visitt, men det er foreløpig uvisst hvor de kommer fra. Jeg vet ikke grunnen til besøket, men det kan ha sammenheng med crew chief assistent-kurset som pågår her nå. Så vidt jeg vet er det en A-modell og en B-modell. Både i dag og i går gjennomførte begge flyene en del touch-and-gos samt et par low-passes med full burner. Jeg må si det var nokså digg å iaktta "leken" fra Rosseheia da klassen hadde KKO i går. Deiligere lyd finnes knapt!

 

Helikopteret du beskriver kan ha vært en CH-53 Sea Stallion fra den tyske marinen. Flere tyske marinefartøy har ligget ved kai i Kristiansand i flere uker nå. En del av mannskapene holder til her på LSK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...