Gå til innhold

Bangkok Airways


Jonas Nordhaug

Anbefalte innlegg

Hey, folkz.

Er paa Koh Samui naa, en oey i Thailandbukta.

Ikke saa vaerst egentlig. 35c i skyggen og nesten like varmt i vannet. hehehe.

Jeg floey med Thai fra Copenhagen til Bangkok, men fra Bangkok til Koh samui floey jeg med et selskap som heter Bangkok Airways. De flyr Atr 42/72. Jeg floey en 72 og det var litt av en landing paa den vesle flyplassen paa Samui. Flyet krenget braat mange ganger foer vi landet. Piloten landet for sikkerhets skyld to ganger. hehe. Service ombord var imidlertid bra. Noen andre som har reist med dette selskapet?

 

---------------------

Hilsen Jonas Nordhaug

http://www.on.to/fs2000" TARGET=_blank>www.on.to/fs2000

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jonas,

Heldiggris, - missunner deg virkelig og lengter dit igjen.

Tok med meg familien i fjor sommer til Thailand. OSL(SAS)-PAR(THAI)-BKK-Phuket(Bangkok Airways)-Koh Samui-Bangkok(samme selskap)- Shiang Rai(THAI)-Shiang Mai-BKK(THAI)-FRA(Lufthansa)-CPH(SAS)-OSL.

En uke på Patong Beach, så ut til Shaweng Beach på Koh Samui et fantastisk sted med flotte strender,mygg, billig og ikke minst utrolig hyggelige mennesker, - kos deg.

Hva synes du om flyplassen på Koh Samui? Veldig artig med vognene som henter deg ved flyet og bagasjetrallene av tre fortjener også oppmerksomhet.

Har du annledning, bør du absolutt besøke nord Thailand med det Gyldne triangle. Ta en båttur på Mekongelven, besøk Burma og Laos og ikke minst stammefolket(flere) som har levd av opiumsdyrking i alle år i det området, husker ikke navnet(tror de ble kalt for "Akka folket").

Ønsker deg fortsatt en god ferie. PS. været her hjemme er ikke noe å skryte av, så du har valgt riktig reisemål ;-))

Hilsen

Fred Vonstett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra min Thailand-Vietnam-ferie i dag. Er en smule sliten etter å ha ristet meg gjennom natten i Sas sin 767-300ER, et fly som etter min mening er i minste laget for et så langt strekk (Bangkok-København). Det var turbulens en stor del av veien og noen ganger var det så kraftig at flyvertinnene hadde store vansker med å holde seg oppreiste i midtgangen. Flyet falt også noen ganger og det var ikke en veldig behagelig tur. Måtte vente 4 timer i CPH før jeg tok en CRJ til Kjevik. (veldig artig fly) Hadde flott utsikt over Jylland og Skagerak [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Flyplassen på Koh Samui var fantastisk morsom. Tok endel bilder derfra, som jeg hadde tenkt å legge ut på nettet. Å fly med thailandske selskaper er svært hyggelig p.g.a god service og veldig vennlig betjening. Jeg var i Chiang Mai, men kom meg dessverre aldri til det gyldne triangel. Fikk meg derimot en times tur på elefant og fikk shoppet grundig på nattmarkedet. Å kjøre tuktuk var også veldig artig. (vi var 5 stk på en tuktuk + sjåfør).

skal mekke en side om denne turen for de som vil se.

hilsen jonas

on.to/fs2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...