Frank Ånstad Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Jeg har ett problem for tiden: Får ikke lastet ned noe fra filbiblioteket. Klikker på filen, så skjer det ikke noe før etter en stund da "Siden kan ikke vises" kommer frem. Noen andre som har samme problem, eller vet om noe? Frank. Siter
Gjest Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hm, har du prøvd flere ganger (altså flere dager på rad, uten å få lasta ned noe...?) Et filbibliotek kan ikke være oppe 100% av tiden, men jeg har ikke hørt noe så jeg regner med at det bare er litt trøbbel med linjen og at det er oppe iløpet av noen minutter. Og om det ikke virker, det er en god sjanse for at fila du søker etter ligger hos Avsim.com eller Flightsim.coms filbiblioteker. Siter
Johnny Svensson Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Det gikk ikke å laste ned hverken i går eller i dag.... Siter
Dag Johansen Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Det er nok noe som har skjedd med maskinen til Timmy. Jeg har skrevet til han, men han er kanskje bortreist i helgen... Siter
Frank Ånstad Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Har prøvd å laste ned det siste som er kommet inn i filbibl. Men fikk bare samme svaret som jeg har fått i går og i dag: Siden kan ikke vises. Så står det noe om å gå inn på internett-tilkoblinger o.s.v. men der er alt iorden. Lastet ned en oppdaterin til Internet Explorer for en halv time siden. Det gikk uten problem. Frank. Siter
Simen F Røiseland Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Nå funker det fint å laste ned her hvertfall Siter
Frank Ånstad Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Nå fungerer nedlasting visst. Takk for alle svar. Hilsen Frank. Siter
Timmy Brandt Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hei Er på ferie og fikk endelig logget meg på maskina (har ikke internet overallt) men har ikke sett at programmet har stoppet opp under helgen. Snodige saker... jaja, det funker da nå vartfall Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.