Gå til innhold

Virtual SAS/Braathens...


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

For alle medlemmer av VSAS/Braa: Vi realiserer nå idè`en om "Norges Turnè". Vi kommer til å fly Norge Rundt, leg by leg. For mer INFO om ruter, fp osv: www.vbraa.com/forum/

 

Merk: Flight plan for Leg 2 erstatter Leg 1 når den er flydd.

 

Alle piloter i SAS/Braathens flyr med Pilot ID: f.eks: BRA001, BRA691, BRA733 osv. Andre piloter kan gjerne joine oss, men fly da med deres egne nic, ikke gi dere ut for å være "våre" piloter "" SNAKKES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, etter det jeg forstår skal dette foregå på multiplayeren til FS.no, har dere noen rett til å bestemme hvilken ID de skal ha der?

 

Jaja, lykke til (får håpe dere poster noen bilder av BRA maskinene i formasjon "").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall, lenge leve diktaturet. Selv om dere bruker den, er dere sikkert ikke de eneste, og da dere ikke "eier" MP serveren heller så... Ikke det at jeg har tenkt til å komme å plage dere ""

Det er jo fint at dere flyr på multiplayeren, men et VA bør vel helst fly på Vatsim? No offence, men det er kanskje litt mer seriøst med ATC o.l. på Vatsim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deres ID'er? Pøh. Når dere flyr på en felles server som FS.no så må da andre få lov til å fly med BRA id om de vil, sålenge dere ikke har en spesiell avtale med admin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Joachim! Regn med meg (selvfølgelig "")..

Angående Vatsim så har jeg sendt mail til enkelte aktive brukere av vsas/braa. Stemningen hos de spurte var at vi skulle fly på en mp server. Vi prøver først fs.no sin, men vis det blir veldig mange som vil bli med må vi nok gå for en annen privat server, da fs.no har begrensa plass.

 

EDIT: Og hva (sensurert) er vitsen med å komme med kritikk hele tida for den minste ting? Vi vil at våre brukere skal gå under BRA callsign, slik at vi kan loggføre bruken og interessen av sånne "gruppeflights" under vsas/braa! Jeez

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg holder på å gi opp dette forumet! Utrolig hva folk henger seg opp i! Har det noen gang gått en dag uten 1-2 SVÆRE diskusjoner/kritikk/krangling!?

 

Kommer kanskje litt an på måten du selv ordlegger deg "". Det skader ikke og tenke seg om en gang eller to før man skriver.

 

Ellers synes jeg at om du "krever" at ingen andre skal bruke BRA callsign, burde dere sette opp en MP server selv, som dere administrerer. Man kan ikke kreve NOE på en offisiell server.

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...