Morten Nelson Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Hei alle x-plane-folk. Hva trenger jeg av add-on-fly for å få en mer realistisk opplevelse? Syns det trekker litt ned at panelene ikke ser helt realistisk ut. Finnes det noe scenery jeg burde laste ned? Hvis det finnes payware så trenger dere ikke å liste opp det, for jeg har ikke tenkt til å bruke mer penger på x-plane enda. Siter
Andreas Karlsen Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Vel, jeg tror jeg har hørt at det britiske foto-sceneryet også finnes til x-plane, men jeg har ikke noen link. Siter
Ishtiaq Khushi Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 På http://www.x-plane.org/ finner du meste som er laget for X-Plane. Siter
Morten Nelson Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Skrevet 20. juli 2004 Takk, der var det mye å hente. Men så til 1000kroners-spørsmålet: Hvordan installerer jeg .sit-ting? Ok, nå er ikke spørsmålet verd 50øre engang. Men takk uansett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.