Aleksander Berge Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Heysann dere! Vet at dette kanskje er et litt høl-i--hue-spørsmål, men jeg trenger veldig et bilde av en Braathens B737-705 sett fra siden, i høy kvalitet. Lett på Airliners og airpics, men jeg syns ikke jeg finner noe som har riktig lysetting og har høy kvalitet. Er det noen av dere som sitter og ruger på et fint bilde, vær snill å send det til meg. Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 før jeg vet blar igjennom flybildan mine.. hva skal dette bildet brukes til? Siter
Aleksander Berge Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 før jeg vet blar igjennom flybildan mine.. hva skal dette bildet brukes til? High-detailed photoreal paint til PMDG.... Synes PMDG "default" painten og Truls-Petter sin er utrolig flotte, men litt for mye simaktig. Siter
Morten Nelson Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Tok noe i dag. Kan vel sende over et par av det som er brukbart, hvis det var noe som ble brukbart da... Siter
Aleksander Berge Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Veldig gjerne, Morten! alekbob@sarpsborg.net Takker! Siter
Morten Nelson Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 [image]http://harra-n.home.online.no/flightsim.no.jpg[/image] Noe sånt du tenkte på? Eller må det være litt nærmere? Siter
Aleksander Berge Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Nja....tar jeg ikke helt feil, blir nok dette dette bildet hovedbilde til painten. Makan, sett slik flott mage...Nydelig! hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.