Øyvind Sakshaug Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er du en av de heldige som har en innbarka flightsimmer i hjemmet? Da vet du hvordan samlivet fortoner seg, frihet til å gjøre det en vil…alene! Flightsimmere er opptatte alle dager i uka, og familielivet består i å sitte ved siden av og se på når han flyr sine fly og helikopter, og babler om ting som vi ikke skjønner. Hverdagslivet avhenger om han landet eller krasjet, landinger merkes med et glis og storskryting av hvor god han er, og at alle kompisene kommer innom for å diskutere begivenheten. Trenger du noe er det bare å spørre, denne dagen åpnes lommeboka til det meste!! Er du så uheldig at tungsinnet ligger tjukt langs golvet i hele huset, er det bare å legge seg ned under dyna. Da har flightsimmeren krasjet, og sitter og analyserer hver del av flyturen. Disse dagene er verst for da er ikke flightsimmeren mulig å få kontakt med på minst en uke eller mer. Det er slitsomt å være samboende med en slik dedikert flightsimmer, men noen fordeler er det hvis han har innsikt i flyving og kan bli god. Da er det bare å skryte litt av han, få han til å ta en guttekveld på puben, og be han åpne pengeboka slik at du kan ta en superweekend i hovedstaden. Godt flytur!! PS! Omskrevet fra utenlandsk til norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Å jada! Dette hørtes veldig kjent ut! Kan love dere at dama mi har forbanna seg mer en en gang over FSn og meg ja! Spes når jeg flyr på vatsim, å begynner å bable om ting hu ikke skjønner bæra av "Clared to Bodø via TOMBO 4 Alfa dep" Da ser hu bare dumt på meg å spør " Ka i F var det du sa?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hehe, sinnsykt bra! Ja, min kommende samboer (om en del år) får vel oppleve dette hun også, men en må jo klart prioritere familien, selv om abstinensene til tider overgår de merkligste smerter! Foreløbig er det mor og bror som må leve med denne flygale guttungen som tilbringer mye tid, ja av og til formye foran simulatoren. Men de har lært seg å leve med det.. Det kan vi vel alle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Sakshaug Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Hehe, sinnsykt bra! Ja, min kommende samboer (om en del år) får vel oppleve dette hun også, men en må jo klart prioritere familien, selv om abstinensene til tider overgår de merkligste smerter! Foreløbig er det mor og bror som må leve med denne flygale guttungen som tilbringer mye tid, ja av og til formye foran simulatoren. Men de har lært seg å leve med det.. Det kan vi vel alle? Ukeplan: Mandag Flightsim Tisdag Mekke videre på Cockpit prosjektet. Onsdag Instalere diverse fly og scenery. Torsdag Se på flyprogramm på TV. (optakene fra sist uke) Fredag Flightsim Lørdag Spotting. Søndag Legge bildene ut på Airpics.com å mekke hejmmeside. Har allerede abstinenser på hvordan jeg skal greie de tre ukene jeg skal på ferie langt fra PC og internett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.