Gå til innhold

fsplanet.com


Daniel Eliassen

Anbefalte innlegg

Igjen har fsplanet vunnet en rettsak. Jeg blir så sinnsykt sint på slike folk, lenge har en haug av folk visst at fsplanet legger ut ting på siden sin som de har hentet fra avsim og flightsim.com sine filbiblotek... Derretter legger de ut en avgift du må betale for å laste ned filene. Igjen har en freeware author tapt penger og mot i en rettsak mot fsplanet.

 

Hvor lenge skal dette pågå? Er det umulig å saksøke noen for klare brudd på freewarecopyrightloven?

 

Les alt på http://www.fsplanet.com/trib.htm

 

 

... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker noen den skiten i det hele tatt?

Jeg var innom en gang, kan ikke si det var noe særlig fint der, og når de er en gjeng med patetiske lovbrytere er det bare enda en grunn til å holde seg unna slike møkkasider.

 

Avsim forever ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det de egentlig gjør som er galt? Jeg tok en litt titt på siden deres og jeg fikk ikke noe særlig dårlig inntrykk.

 

Jeg vet ikke selv, men Daniel nevnte noe:

 

lenge har en haug av folk visst at fsplanet legger ut ting på siden sin som de har hentet fra avsim og flightsim.com sine filbiblotek... Derretter legger de ut en avgift du må betale for å laste ned filene. Igjen har en freeware author tapt penger og mot i en rettsak mot fsplanet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du ikke innlegg? ""

 

Jeg blir så sinnsykt sint på slike folk, lenge har en haug av folk visst at fsplanet legger ut ting på siden sin som de har hentet fra avsim og flightsim.com sine filbiblotek...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

William:

 

Igjen har fsplanet vunnet en rettsak. Jeg blir så sinnsykt sint på slike folk, lenge har en haug av folk visst at fsplanet legger ut ting på siden sin som de har hentet fra avsim og flightsim.com sine filbiblotek... Derretter legger de ut en avgift du må betale for å laste ned filene. Igjen har en freeware author tapt penger og mot i en rettsak mot fsplanet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men problemet er at du MÅ ha medlemskapet for å laste ned filene.. De har ingen eller nesten ingen gratisnoder.

 

Dessuten over halvparten av filene som ligger på fsplanet er ikke uploadet frivillig, men de er hentet fra f.eks avsim og flightsim.com...

Jeg har også lest tilfeller på projectai sitt forum hvor noen har opplevd dette og fsplanet i tillegg har lagt ut filene under et annet navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...