Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Boarding.no Kanskje SAS blir enda større. Hva tror dere dette har å si for flybransjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Høyere priser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Det var det jeg også trodde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Huff og huff, håper da virkelig ikke dette blir noe av. Hvis ikke konkurransetilsynet setter ned foten for dette, da skjønner jeg ikke noe. Dette ville vært svært uheldig for oss som passasjerer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Men om prisene øker og øker, vil jo mindre og mindre folk fly (enten de ikke vil eller ikke kan grunnet pris), til slutt vil jo SAS tape på det da? Mener tilsynet burde være litt med her jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.