Gå til innhold

Være med i C310 til GAP på Kvernberget ?


Anbefalte innlegg

Jeg går og lurer på om jeg skulle dratt til Kristiansund / Kvernberget 18. - 20. juni iår. Der ser ut til å bli full fart. Jeg drar isåfall ifra Notodden med Cessna 310 på fredag ettermiddag. Og tilbake igjen til Notodden på søndag en eller annen gang. Noen som har lyst til å være med ? Vi deler isåfall på flyutgiftene (jeg kommer tilbake med et regnestykke snart, men om vi er 5 stykker vil jeg tro det blir en 1500,- eller deromkring på hver av oss).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at jeg også tar turen ut til Kvernberget, men om det blir med fly eller bil/båt er ennå ikke avgjort.

Forøvrig så kunne jeg tenkt meg en tur med C310, bare en liten snartur, så jeg må vel regne med å legge ut litt slanter for det.

Hvor mye tar du for en liten tur Tarjei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar: Maskinen koster 2700,- i timen, så det blir vel det som er kostandene som må betales. Underveisavgift slipper vi om vi tar av og lander på samme flyplass (Kvernberget i dette tilfellet) og startavgift sier Avinor vi skal slippe. Så det er nok best å få narret med seg noen kompiser, det er jo en 6 seter (og 5 går greit, men 2 helt bakerst kan bli trangt om man ikke er omtrent dverg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...