Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går og lurer på om jeg skulle dratt til Kristiansund / Kvernberget 18. - 20. juni iår. Der ser ut til å bli full fart. Jeg drar isåfall ifra Notodden med Cessna 310 på fredag ettermiddag. Og tilbake igjen til Notodden på søndag en eller annen gang. Noen som har lyst til å være med ? Vi deler isåfall på flyutgiftene (jeg kommer tilbake med et regnestykke snart, men om vi er 5 stykker vil jeg tro det blir en 1500,- eller deromkring på hver av oss).

Skrevet

Det er mulig at jeg også tar turen ut til Kvernberget, men om det blir med fly eller bil/båt er ennå ikke avgjort.

Forøvrig så kunne jeg tenkt meg en tur med C310, bare en liten snartur, så jeg må vel regne med å legge ut litt slanter for det.

Hvor mye tar du for en liten tur Tarjei?

Skrevet

Ivar: Maskinen koster 2700,- i timen, så det blir vel det som er kostandene som må betales. Underveisavgift slipper vi om vi tar av og lander på samme flyplass (Kvernberget i dette tilfellet) og startavgift sier Avinor vi skal slippe. Så det er nok best å få narret med seg noen kompiser, det er jo en 6 seter (og 5 går greit, men 2 helt bakerst kan bli trangt om man ikke er omtrent dverg).

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...