Gå til innhold

Utfordring til alle Flightsimmere!


Alexander

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

Jeg har en liten utfordring til alle flightsimmere!

HI ILS 21 KROW

 

Over er en link til the "WIDOWMAKER" approach til Rosswell Intl Air Center. Oppdraget er enkelt, sett deg selv over TEXICO VORTAC, gjør en fix-to-fix til JENOM(IAF), one turn in holding og så er du "cleared HI ILS RWY 21"! Og en annen ting, i en cessna blir det ganske lett(lav airspeed) så fly approachen gjerne i en fighter (300 KIAS penetration) for litt ekstra utfordring!

 

Lykke til!

 

mvh,

Carl Normann

(Skal snart fly the "widowmaker" i t-38)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei tilbake.

Linken du la inn ble avvist av virusbeskyttelsen, så jeg våget ikke å ta utfordringen. Men, siden du befinner deg i flyvningens "Mekka", vil jeg gjerne utfordre deg tilbake, med å komme med bildereportasjer fra Sheppard AFB, og svært gjerne av T-38 . Du kommer sikkert over mengdevis av artige og interessante flytyper, så du kunne være en gullgruve for screenshots-forumet !?!? "" Er det for mye forlangt "", eller kunne det ha vært litt artig? Vi ville i hvertfall sette stor pris på det. Vennlig hilsen Ernst Furuhatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Heisann!

 

Hvis du vil se bilder og lese historier fra sheppard er du velkommen til min hjemmeside:

http://home.no.net/carnorma

 

Mvh, Carl N

Tusen takk, dette var jo langt forbi det jeg hadde håpet på, og mye artig og interessant å se på. Kommer til å besøke hjemmesida di ofte, for her er går det oppover.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...