O85_ Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Når jeg starter ASRC 1.1 så jobber CPU'en 100%,dette gjør at systemet kræsjer etter en stund noen som vet hva feilen kan være? har prøvd å reinnstalere.. P4, 1.7 Ghz, 256 mb ram. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Har også problemer med at ASRC tar enormt mye systemresusjer! Kjører jeg flere programmer enn ASRC og AVC så går voicen hakkete.. Siter
O85_ Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Skrevet 9. mai 2004 Fant ut at desto mindre du har på radaren desto mindre CPU bruk.. Så enten zoom inn på et spesifik område eller la vær å ha så mye "dilldall" på skjermen Siter
Ivar Hakli Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Hei Ivar Jeg antar det kanskje er en miss, men du kjører vel ikke ASRC og AVC samtidig?? Hvis du gjør det, skjønner jeg at kampen om porter og lydressurser er stor. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Hehe, jeg kjører nok AVC og ASRC samtidig, har ikke fått voicen til å fungere helt som den skal, derfor blir jeg nødt til å "sende" via AVC, men jeg mottar fint via ASRC.. Mulig det er bare jeg som har rotet det litt til når jeg prøvde å sette opp, men dette er iallefall den løsningen jeg kom fram til.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.