Gå til innhold

Nytt VA i startfasen!


Anbefalte innlegg

Base i Molde da? ""

 

Ser da fint ut dette, lykke til videre! "" (Verdana er en langt penere skrifttype enn Courier mener jeg da, men...) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere lykke til ""

Men er det ikke vår alles kjære venn Ludvig på halroret hehe

Fikk du lov til å bruke det motivet av Flåklypateamet ??

 

Nei jeg har ikke spurt om tilatelse. Tror ikke det er så farlig at jeg tar et bilde fra noe som er er så helnorsk som Flåklypa og putter det i en hale til flight simulator. Når det gjelder copyrights så er det nok ganske mange repaints som man kan stille spørsmålstegn med.Jeg tviler på at alle painterene har spurt om tillatelse til alle sine paints. Dette her er tross alt et spill.

 

Takker for de svarene jeg har fått..har forandret fonten nå..hehe..så den blei litt finere ja. All feedback taes imot med stor takk. Etterhvert vil vi trenge noen til å painte hele flyflåten også så det blir nok å gjøre fremmover. Innvielsen vil skje i Vatsim der planen er å fly alle flyene til norge fra fabrikkene. Er sikkert ikke lett å starte et VA siden jeg har sett mange gå nedenom og hjem..men vi i NorWays vil ikke gi opp. Vårt mål er satt høyt og jeg håper og tror dette vil bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Base i Molde da? ""

 

Ser da fint ut dette, lykke til videre! "" (Verdana er en langt penere skrifttype enn Courier mener jeg da, men...) ""

 

Ja verdana blei mye bedre. Basen blir nok både her i Molde og i nord tenker jeg. Har fått med en person til som tar seg av alt som har med schedules å gjøre..jeg vet ikke om han vil være anonym enda men hvis han vil stå frem så dukker han opp her..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Kult med nytt VA, så får vi se om det varer en stund.

Men du, anngående bildet ditt på forsiden; av VIA Flyspesialistens billettkontor på Kjevik; Fikk du lov å bruke det av de der nede?

 

OG Flåklypa, de er vel copyrighted på det meste. Du burde kanskje sjekke det opp.

 

Hilsen

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...