Tarjei Lundarvollen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg skal imorgen fredag 30. april, inn til Gardermoen (jeg tar timeekspressen ifra Notodden 0955 regner jeg med) for å hente LN-NPX (se mere om den på min hjemmeside, link i signaturen) tilbake til Notodden. Dersom noen har lyst så er det mulighet for å få være med tilbake til Notodden i flyet for 200,- spenn. Jeg regner med å dra ifra Oslo / Gardermoen ca kl 15-1600 lokal tid, og flyturen tilbake til Notodden tar en 20-25 minutter i utgangspunktet, men det kan hende jeg tar en ekstra sveiv, f.eks. via Gaustatoppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei Tarjei! Det er en nyyydelig maskin du flyr Skulle gjerne ha vært med på en tur med den. Du får gi beskjed neste gang du er på Flesland! Anyway - jeg kommer til å kjøpe Flight 1's C310 «Charlie Mike» Dreamfleet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.