Gå til innhold

FS og pengebruk.


Morten E. Jørpeland

Anbefalte innlegg

Den rekorden er vel slått nå. Det dyreste flyet må vel være PMDG sin 800/900-serie, siden man må ha flyet som tidligere var det dyreste og i tillegg må betale et klekkelig beløp på toppen av dette.

 

Nå tar jo f.eks Reality XP Nesten like stor pris for et par gauger like avanserte som de PMDG har inkludert, Ariane tar flust med penger først for modell, så for paint (PMDG har gratis painter) og så lydfiler separat!...

PSS tar penger for hvert livery... Jeg har hørt at eaglesoft skal lage FMS men de sier at det kommer til å bli virkelig dyrt!! Alt dette er inkludert i PMDG "" Det er kansje det dyreste flyet, men hadde for eksempel ariane laget noe sånt hadde det blitt dobbelt så dyrt...

 

Konklusjon: PMDG er billig!? Det er opp til dere å bestemme ""

 

Bare satt ting litt i perspektiv ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det snakkes så mye om hvor dyrt alt er....

PMDG's 800/900 koster 22dollar,og det er vel det samme som ca 3 halvlitere med øl (koster vel en 60-70 kroner pr stk) og det pisser du jo ut igjen etter en times tid ""

En pakke rullings nermer seg sikkert 100lappen.....

Sett ut i fra dette synes jeg prisen er akseptabel.

Nå har jeg drevet med flightsimming i over 18 år og har i grunnen kjøpt det meste som er gitt ut av addons og jeg kan vel si at produktene fra PMDG er noe av det ypperste som er å få tak i.....

Konklusjon:Mye moro for penga!!!!

 

"Billige" payware fly finnes vel ikke.....hvis vi utelukker Perfect flight og Abacus ""

De fleste ligger fra 20-40 dollars.

Skal du ha hele serien fra PMDG så må du vel ut med ca 60 dollars (ca450kr)og da får du 737-600/700/700mwinglets og 737 800/800 m Winglets/900

Du får altså 6 fly for 450kr som tilsvarer 7-8 halvlitræææær.....

 

Nå er vel 450kr mye penger hvis man ikke har dem...men det ser ikke ut til at penger har noe å si for "skoleungdom" som besitter det ypperste av software.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha hele serien fra PMDG så må du vel ut med ca 60 dollars (ca450kr)og da får du 737-600/700/700mwinglets og 737 800/800 m Winglets/900

Du får altså 6 fly for 450kr som tilsvarer 7-8 halvlitræææær.....

 

Ja, men de som bare vil ha 800/900 fra PMDG må også betale over 60 dollar, for uten 600/700 pakken kommer du ingenvei med 800/900 pakken.

 

Jeg syns selv at PMDG NG serien er verdt hver eneste cent, men jeg kan forstå dem som syns prisen blir stiv.

 

Når BBJ pakken til PMDG releases, vil den sikkert kreve 600/700 og 800/900 pakken for å virke, så den BBJ'n kommer da sikkert til å koste over 85 dollar.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...