Gå til innhold

Bodø Bemmanet i dag


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva som er grunnen til at det kom så mange fly, ettersom at ingen hadde svart her, så trodde jeg det ble lite, men hadde til nesten alle tider mer en 3-4 fly som fløy til/fra Bodø. Må si det har vært skikkelig artig å sitte påske-atc i Bodø nå i kveld "" Bra at ikke alle pilotene har tatt påske-ferie ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for det første heter jeg Stig, og for det andre så vet jeg ikke når jeg kommer hjem i dag, skal på familiemiddag eller noe slikt hos bestemoren min, men kan vel logge meg på som ENBD_V_CTR i løpet av kvelden.

 

Bodø Control holdt åpent i over 6,5 timer i strekk i går, og kan si at det var trafikk hele tiden. Slik kan jeg ikke huske at det har vært før. I løpet av natten (rundt 01:00 local) var ENOS_V_CTR, ENSV_V_CTR, ENBD_V_CTR, ENVA_V_APP og ENBR_V_APP online!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...