Fredrik Bachke Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 den beta painten til fanda dashen som lå på virtual widerøe's sider er borte... noe som fortsatt har den og kunne tenke seg og sende? Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 hei! Årsaken til at den er borte er at det nå finnes komplett paint.. du finner den hær: Http://dash8.fscentre.com (se på " fandafans" siden) Freddy Siter
Fredrik Bachke Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 jeg vte det... men jeg vil bygge på den gamle BETA painten for å lage den gamle painten til widerøe... Siter
Fredrik Bachke Skrevet 9. april 2004 Forfatter Skrevet 9. april 2004 ingen som har den på lager et sted? Siter
Morten Nelson Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Hvis du har en epost-adresse så kan jeg vel sende den. Tror jeg skal ha den på lager en eller annen plass. Siter
Fredrik Bachke Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 har fått den men takk alikevell Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.