Gå til innhold

Stem paa filer!


Øyvind Solheim

Anbefalte innlegg

Syntes folk er litt trege med aa stemme paa filer.

FFX B737 Maersk fra 1.april har f.eks 223 nedlastninger,

men ingen stemmer.

Kunne spare mye tid og energi paa og ikke installere filer

som har en score paa 2.00. ""

Derimot hastverk hvis en ser bortimot et 10 tall.

Ellers takk for mye annen nyttig informasjon av medlemmer.

mvh Oe. Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstemning på filer er, i likhet med frivillige donasjoner, noe som rett og slett ikke funker. De filene som er "must have" får likevel rikelig med omtale på forumet, mens dårlige filer ikke er verdt bryet med å lete seg tilbake for å stemme, og det er heller ikke pent å gi en dårlig karakter til et freewareprosjekt.

 

Selv tror jeg aldri jeg har stemt på noe, eller forresten så gjorde jeg det vel en gang for å blidgjøre Lennart Arvidsson som truet med å slutte etter å ha fått dårlig karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er heller ikke pent å gi en dårlig karakter til et freewareprosjekt.

 

Hæ?

 

Dårlige stemmer er det eneste jeg oppfatter som ærlig, være seg free eller pay. Selvfølgelig, blir det for mange, så gidder ikke de som lager det å uploade på ny, selv om han selv er aldri så fornøyd med sitt eget arbeide (vanskelig å være objektiv mht eget "arbeide" ""). Nøler ikke ett sekund med å gi en dårlig karakter til de som "fortjener" det. Men skal jeg være ærlig har det ikke skjedd så ofte ""

 

Gode kritikker er *altfor* enkle å høste, saklig *kritikk* skal en leite lenge etter... De kommer som regel kun fra dem som driver med det samme (snakker av erfaring). Hva er forresten vitsen med å "oppfordre" halvgode designere til å utgi halvferdig produkt ved å gi dem ufortjent skryt? Kanskje blir det bedre neste gang istedenfor halvferdig...

 

Skjønt, ja - stemmer funker dårlig - downloaden sier egentlig mer. Har begynt med FarCry leveldesign istedenfor nå ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...