Gå til innhold

Norske flyplasser 2


Anders Karlsvik

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har også dette problemet, men det er kun når jeg er koblet opp hos NETCOM. Hvis jeg ringer opp cybercity eller tullenor virker alt som det skal.

Jeg har sendt mail til Netcom flere ganger uten og ha fått et skikkelig svar.

Dette problemet gjellder også oppkobling mot div IRC servere..

------------------

Mvh

Svein Tore Duås

SK317

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg lasta det ned uten problemer med NETCOM abbonement.

IRC er og OK med netcom, men jeg logger på trondheims noden til NETCOM. det er meget mulig at noen har vært ufine og misbrukt irc på det irc nettet du ikke kommer inn. da vil isp ofte bli kontaktet med anmodning om at de taes affære mot vedkommende, hvis ISP ignorerer det så er resultatet ofte at IRC nettet utestenger alle som bruker samme isp host mask som den som har forbrudt seg. dermed kommer de ikke inn, f,eks alle på oslo noden til Netcom f.eks (hvis det er en som kopler seg på der som har gjort noe tull.)

går sikkert an å maile de som driver de serverne du ikke kommer inn på for å spørre om det er noe slikt som har skjedd.

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...