Julian Barratt-Due Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Heisann! Er det mulig at VACCN skaffer seg en slik ATC Request, slik at vi piloter kan be om ATC, på den måten ser også ATC hvor det er trafikk. Forøvrig vil jeg også requeste ATC i morgen rundt 09.30 Norsk tid, Ivar og Julian skal da på nok et tokt med sine B737 Siter
Einar Halvorsen Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 det blir nok ikke på vACCNorge. Det er snart historie. Om ikke mange timer åpner vårt nye Skandinaviske vACC-SCA. Anbefaler dere alle til å følge med på vACC-SCA's offisielle forum, der kommer det fortløpende info. Dere finner det her: Forum vACC-SCA Siter
Jan Kristiansen Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Som Einar sier - Følg linken over, NÅ SKJER DET.... Scandinavian vACC (ACCSCA) kommer online soon. Kun timer igjen. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Skrevet 6. mars 2004 Aha, dette var jo ikke nye nyheter, men bare meg som er litt treg Tusen takk VACCSCA ser jeg fram til med store forventninger! Siter
Fredrik Hoel Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Som Einar sier - Følg linken over, NÅ SKJER DET.... Scandinavian vACC (ACCSCA) kommer online soon. Kun timer igjen. ÆÆÆÆÆ dette blir bra!!! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Forøvrig vil jeg også requeste ATC i morgen rundt 09.30 Norsk tid, Ivar og Julian skal da på nok et tokt med sine B737 Hehe, skulle vi det? Etter det jeg kan huske så fløy jeg ikke i går.. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Ivar, nå må du bruke huet! Jeg skrev dette innlegget klokken 00:15, samme dag dro vi til Innsbruck(09.30)... Du skjønner vel hva jeg mener med "i morgen"... tufs... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Jaok, akkurat.. Beklager, det var bare meg som leste 09:30 som 21:30.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.