Steinar Grindstein Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er det noen simmere i Saltenonmårdet som kunne tenke seg å gi meg innføring (Teoretisk og Prktisk) i VARSIM? Bor selv i Sulitjelma. Kunne godt tenkt meg å sette av en lørdag eller Søndeg til dette i nær framtid! Har null erfaring med onlineflyving og flyvning i nettverk. Du som vil hjelpe meg med dette må være en VANT Vatsim bruker, og helst ha en del erfaring som ATC. (Ikke nybgynner) Kontakt meg på msn: 48149933@mobilpost.no eller på mail: grindstein@sbnett.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har du prøvd denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei Steinar! Bare si i fra så kan vi avtale ett tidspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Da var æ registrert bruker av watsim! Tar ikke lange tida før jeg logger min første flight der regna æ med! Gleder meg som en unge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.