Geir G Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Hei alle sammen! Jeg lurte på om det var mulig å skifte "streken foran flyene" i ASRC. Den viser nå NautiskeMil, men her i Bergen viser den i tid i virkligheten. (noen som forstår?) Derfor lurte jeg på om en kan skifte fra nm til tid? Geir Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 22. januar 2004 Premium Medlem Skrevet 22. januar 2004 Dette er ikke mulig i nåværende versjon. Såvidt jeg vet er denne funksjonen en del av Eurocontrol-standarden som vil bli en opsjon i versjon 2 av ASRC. Siter
Geir G Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Skrevet 22. januar 2004 Ok, det var j***** dumt! Gleder meg sån til å bruke noe jeg har lært av SUPERVISOREN på ENBR! Siter
Geir G Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Men det er forsatt NM som "leader-linje"? Siter
O85_ Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Da vet ikke jeg... kanskje det kunj gjelder for den nye ASRC 1.2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.