Julian Barratt-Due Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Heisann! I morgen er det morgen-flyin i Helsinki, med real schedule tabellene, pluss fredagens tabeller! Du kan også ta deg en fri tur hvis det er ønskelig! Flyinet varer fra 0500 UTC til 1500 UTC! Og følgende stasjoner vil være bemannet under hele flyinet: Delivery Ground Tower Departure / Approach Control Hjemmesiden til flyinnet: http://flyin.gatools.org Jeg skal selv over dit klokken 0930 Norsk tid, og enten fly litt i Finland, eller fly videre til Amsterdam for å joine SVA touren i morgen kveld! Hadde vært artig hvis vi ble noen folk fra Norge som dro østover! VI flyr jo mot soloppgangen, så det kan bli ganske så pent! Håper også at vi kan få litt norsk ATC til å sende oss avgårde! Ivar er outsider og velger å dra til Innsbruck! Hehe, bare en liten intern spøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei Julian, Jeg tar meg nok en tur-retur EFHK i morgen engang utpå formiddagen. Oslo Approach er også booket fra 13:00 -->.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Flott Flyin! Har netopp gjenomført en formiddagstur fra Gardermoen til Helsinki..Full ATC fra CTR/APP/DEL/TWR og GND De gjorde en flott jobb!Null sikt under approach rwy 22L og helt ned til landing.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Jepp dette var artig! Fløy ENGM-EFHK-EFJO-EFHK og er på min siste leg nå til EHAM! Fløy inn i soloppgangen, og har hatt FULL ATC! Med gnd/twr/dep/arr/dir/ctr Å taxe ut bak en JAL MD-11 til Tokyo bør prøves Da ser vi frem til dagens neste begivenhet, SVA Europe tour til ENBO fra EHAM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.