Gå til innhold

Joystick-problemer


Torkild Larsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har noen av dere erfaring med F22pro-stikken til Thrustmaster? Den skal visstnok være vanvittig programmerbar, men jeg finner ikke ut av hvordan jeg programmerer den. Jeg har installert programvaren og kalibrert den, men lenger kommer jeg ikke.

------------------

Torkild Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Å programmere en F22 er ikke verdens enkleste affære. Du lage et skript (endelse på f22) og laste denne ned til F22-stikka. Dette gjøres i en "kommandosentral" som startes ved programmet som heter TM. Prøv først med noen eksempler som følger med stikka (ligger i egen katalog). Du må lese manualen for å kunne bruke skriptet. En mulighet for deg å komme unna dette på, er å bruke en egen tredjeparts program som jeg i farta ikke kommer på hva det heter. Har et selv, og ønsker å selge dette (skal kvitte meg med et fullstendig sett at Thrustmaster-utstyr). Det gir deg et WIndows-grensesnitt for programmering av F22 og TQS.

Lykke til

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...