Torkild Larsen Skrevet 14. mai 2000 Del Skrevet 14. mai 2000 Hei! Har noen av dere erfaring med F22pro-stikken til Thrustmaster? Den skal visstnok være vanvittig programmerbar, men jeg finner ikke ut av hvordan jeg programmerer den. Jeg har installert programvaren og kalibrert den, men lenger kommer jeg ikke. ------------------ Torkild Larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. mai 2000 Del Skrevet 16. mai 2000 Hei Å programmere en F22 er ikke verdens enkleste affære. Du lage et skript (endelse på f22) og laste denne ned til F22-stikka. Dette gjøres i en "kommandosentral" som startes ved programmet som heter TM. Prøv først med noen eksempler som følger med stikka (ligger i egen katalog). Du må lese manualen for å kunne bruke skriptet. En mulighet for deg å komme unna dette på, er å bruke en egen tredjeparts program som jeg i farta ikke kommer på hva det heter. Har et selv, og ønsker å selge dette (skal kvitte meg med et fullstendig sett at Thrustmaster-utstyr). Det gir deg et WIndows-grensesnitt for programmering av F22 og TQS. Lykke til Egil Johnsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.