Carl Hammarlund Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Hallå! Jeg er ny i dette forum, og relativt ny også for dette med Flightsim2004. Har sett her og andre steder på nettet att det er mulig å gjøre bygg å lignende (til o med flygplatser) og siden importere dem till flightsim. Jeg synes dette høres meget intressant ut, og lurer på hva slags program jeg trenger for dette. Ser frem mot deres svar! Siter
Tor Erling Olsen Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Du kan bruke programmet Gmax Les litt om det HER Tor Erling Siter
Carl Hammarlund Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Hallå! Dette virker vare ett 3D-program. Innebærer dette att man også kan bruke f.eks 3D-studio max for å gjøre, alternativt redigere objekt fra Flightsim2004? Noen som har erfaring med dette? Siter
Tor Erling Olsen Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Er ikke sikker på om man kan bruke 3Dstudio til dette. Les litt i manualen til 3DS. Står sikkert noe om export der. Er for mange år siden jeg har brukt 3DS, og vet ikke hva de nyeste versjonene klarer å gjøre. Tor Erling Siter
Morten Nelson Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Jeg tror du skal kunne det. Gmax er vel en slags light-verson av 3ds-max. Syns jeg leste at PMDG hadde brukt 3D studio i 737en. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.