Gå til innhold

Jeg har problemer med å få til å Repainte.


John I. Hansen

Anbefalte innlegg

Hej

Jeg bruger også TexBmp. Når du konverterer tilbage fra *.bgm-filerne. Skal de hedde noget med *.1af, *.2af osv. Du skal selv omdøbe filerne til dette, efter du har konverteret dem til r8.

Jeg har også før været ude for at de gamle textures hentes ind til flyet, men så skal Flight Simulator genstartes, så skulle det gerne virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å repainte fly og helikopter ved å bruke programmet tex Bmp som konverter Af filene om til bitmap bilde filer. Jeg har også konvertert de tilbake til r.8 som må skrives om til af filer. Jeg har også brukt Paint Shop Pro. Problemet er det at selv om jeg har endret all farge, så henger fortsatt noe av den gamle fargen tilbake som jeg ikke klarer å få fjernet.Jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Jeg trenger også å få vite hva en gjør for å få navn og reg nr på fly og helikopter speilvent slik det står rett på begge sider. Håper noen kan svare meg nokså fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FS98 kjører bare i 256 farger, og når du bruker dine egne farger, er det sansynlig at noen av disse ikke er blant de 256 fragene fs98 bruker. Disse fargene blir da byttet mot tilsvarende farger i pallette fila til fs98.

For å få reg, bokstavene til å stå riktig vei på begge sidene må flyet ha en texture til hver side. Har det en, bruker den den speilvendt på andre siden, for å forandre på dette må du ha afx fila til flyet.

------------------

Bent Marius Engseth

2476 Atna

engsethn@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...