Tor Erling Olsen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Noen som har erfaringer med NovAir? Samboer skal ut og fly med dette selskapet i mars, og jeg lurer på hva hun kan vente seg NovAir Tor Erling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Joda, har fløyet Novair ned til Hellas for ca 1,5 år siden! Er et ok flyselskap med hyggelig crew. Fikk selv besøke cockpiten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har selv flydd med Novair ..... MEN det var helt i starten.. Da fløy de med L1011 Tristar til Gran Canaria som step in for DC-10-10 Premiair.... Og det var ikke den beste turen jeg har hatt hehe .Gammel og skrøpelig maskin + 3 timer forsinkelse fra ENGM, og da satt vi INNE i flyet i ca tre timer før det skjedde noe, og da uten mat også !..... Så turen tok litt lengre tid enn det vi regnet med hehe Men nå om dagen skal jeg tru at alt er bedre hos Novair !!! Have a nice flight ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Huff, hørtes ikke bra ut! Vel, vi fikk ingen forsinkelser, men vi kunne stått igjen på Athen i 3 timer, pga. proeblemer med seatingen! Flyet derimot var favoritt flyet mitt, Boeing 737-800! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex Solvang Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Fløy med Novair i sommer (738, SE-DVR). Et helt topp flyselskep (med tanke på at kapteinen snakket til oss så man nesten skulle tro hat det var Otto Jespersen) NB: Novair sparer ikke på benplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Novair er et helt greit selskap, fløy med B738 og som noen nevnte tidligere - benplassen er absolutt fraværende!. Men ellers er jo maskinene dems nye og fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.