Thomas Gundersen Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Når jeg skal logge meg inn som observer i pro controller får jeg opp følgende melding etter å ha skrevet ID/passord i linja nederst på skjermen: invalid CID/password. jeg får dette selv om jeg er 110% sikker på at jeg har skrevet riktig. Hva gjør jeg feil???? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Dette har du spurt om en gang før Thomas, så let litt tilbake. Hvis det var ingen som klarte å svare på det da, er det sikkert ingen som klarer å svare på det nå heller.. Hvis ingen har kommet hjem fra ferie eller noe? Siter
Thomas Gundersen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 Hvis ingen har kommet hjem fra ferie eller noe? Ja, jeg vet at jeg har spurt om det før, men du sa det jo selv. Noen kunne jo ha kommet hjem fra ferie. Siter
Eirik Sørensen Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 I følge VATSIM sin medlemsdatabase skal alt være i orden med medlemskapet ditt. Jeg vil derfor anta at den ID'en eller passordet du benytter er feil. Jeg foreslår at du ber om å få sendt passordet ditt på nytt (se på http://vatsim.net under "Lost Password?") Hilsen Eirik Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.