Lars Frederiksen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg synes ServInfo er et meget fint program. Men jeg er ikke rigtig klar over om man skal have installeret Roger Wilco eller AVC for at lytte med på ATC kommunikationen? mvh Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det må du ha innstalert ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er vel kun mulig å bruke Roger Wilco siden AVC trenger pålogging rettet mot Squawkbox eller ASRC, uten at jeg skal si dette forsikkert siden jeg kun bruker Roger Wilco. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ivar, det er korrekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jepp, AVC krever at din id er pålogget vatsim. Jeg har for tiden både rw og avc installert, men den bruker AVC når jeg trykker på "Join" i Servinfo. Likevel er det jo mulig å starte opp rw og skrive inn server/kanal manuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Du har ikke problemer når du både har Roger Wilco og AVC installeret? Hvilken version har du af RW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Funker fint å ha begge inne ja. Har versjon Mk.Id3 eller noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 For å kunne benytte begge programmene samtidig (feks. ved flyging sammen med noen, bruke RW mellom dere, og AVC mellom fly og ATC) mener jeg det skal være nok å bare endre porten RW skal bruke til noe annet en default (det er den AVC benytter). Correct me if Im wrong! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei Stig! Dæven, det funka vett! Tusen takk, dette blir noe nytt for oss (Ivar og meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er det mulig å gjøre slik at kun AVC skifter voice IP når man requester ATIS i SB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hmm... det vet jeg derimot ikke, hehe, sorry Fly fint da! Ha en fortsatt god jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.