Lars Frederiksen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg kunne tænke mig at koble på VATSIM med headset. Når jeg læser lidt på VATSIM's hjemmeside ser jeg at der kommer en afløser for Roger Wilco, nemlig AVC. Hvilken af disse programmer vil i anbefale at installere netop nu? Er det muligt som nybegynder at koble sig "passivt" på og lytte til komminukationen (uden at flyve) med henblik på at lære noget om måden der kommunikeres på? Tak for hjælpen Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du bør bruke Advanced Voice Client (AVC). Nå bruker stor sett alle denne, det er mye bedre lydkvalitet og om du bruker RW og snakker med andre som benytter AVC vil du som bruker RW høre de andre ganske dårlig. Du kan fint lytte til andre voicekanaler. Last ned ServInfo(SI). Der kan du finne info om voice-kanaler som er i bruk. Gå inn på en av disse kanalene og lytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Tak for hurtigt svar og god jul "til jer begge" Venlig hilsen Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Husk at for å bruke AVC, så må man være pålogget vatsim med squawkbox. Når den oppdager at du ikke lenger er tilkoblet til vatsim, kobler den også fra på voice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.