Gå til innhold

Hva med en rundtur i Norge 2


Sven Morten Hesjevik

Anbefalte innlegg

Det er kommet inn flere forslag til rute og hvordan dette skal foregå.

- Flyin med touch and go i kontrollert luftrom

- Flere alternative ruter som tar 1.5 til 3 timer hver kveld

- Planlegging av flighten slik at alle har tilgjengelig innflygings kart/prosedyrer til flyplassene som skal besøkes.

 

Jeg foreslår at vi møtes på treningsserveren i morgen kveld ca. kl 2100 og flyr følgende tur med Squawbox/battlecom:

Kirkenes-Vadsø-Vardø-Båtsfjord-Berlevåg og Mehamn

Håper at disse flyplassene også er dekket i FS2000. Kart til disse flyplassene finnes her hos Dag untatt Kirkenes som dere finner på SAS-kartsidene. link til SAS sidene finner dere også her i filbiblioteket.

Vi tar sikte på at førstemann/kvinne åpner en voice server i BC for de som ønsker det. Ellers så kan praten gå i tekst. Såvidt jeg vet så er treningsserveren skjermet fra resten av nettet slik at vi ikke vil forstyrre de som har lyst å fly i ett kontrollert luftrom.

I løpet av kvelden kan vi jo diskutere hvordan formen på dette bør være og hvor ofte vi skal kjøre en slik seanse.

Jeg for min del ønsker en "roundrobin" der alle flyplassene i Norge besøkes.

IP til treningsserveren finner dere på flightsim startup.

Vi prates i morgen kveld.

SMH

[Edited by Sven Morten Hesjevik 25-04-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...