Kjell Arild Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Bl.a. med bilder av de spesielle besøkene som jeg fikk med meg i sommer (Er en del som jeg har gått glipp av dessverre). Og jeg ligger ennå litt etter med skriving av bildetekster, forhåpentligvis kommer dette i løpet av juleferien. Samtidig ønsker jeg igjen å oppfordre/spørre de av dere som har litt smågamle bilder (5 år +) eller litt uvanlige bilder fra Værnes liggende i en skuff ett sted, om å sende de til meg hvis dere er interessert i å la meg legge de ut på websidene. Skulle gjerne hatt litt flere bilder fra midten av 90-tallet og tidligere. Selv starta jeg ikke opp med å ta bilder før denne tiden. Kvaliteten her trenger ikke være noe bra, så lenge man ser hva det er - Og selvsagt ikke bare bilder, annen info er også til stor hjelp (se bare på oversikten over tidligere flyruter som fortsatt har en god del med huller i seg). http://trd.airpics.com Mvh K.A. Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Siden inneholder mye info. men for og være litt pirkete så trengs det litt fiksing her . Norwegian flyr også til Bergen. Siter
Kjell Arild Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Skrevet 17. desember 2003 Ja, hele den oversikten er gått ut på dato, charterne er basert på det som skjedde i sommer, stadig noe å jobbe med Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.