Gå til innhold

Værnes-websidene er oppdatert i kveld


Kjell Arild

Anbefalte innlegg

Bl.a. med bilder av de spesielle besøkene som jeg fikk med meg i sommer (Er en del som jeg har gått glipp av dessverre). Og jeg ligger ennå litt etter med skriving av bildetekster, forhåpentligvis kommer dette i løpet av juleferien.

 

Samtidig ønsker jeg igjen å oppfordre/spørre de av dere som har litt smågamle bilder (5 år +) eller litt uvanlige bilder fra Værnes liggende i en skuff ett sted, om å sende de til meg hvis dere er interessert i å la meg legge de ut på websidene. Skulle gjerne hatt litt flere bilder fra midten av 90-tallet og tidligere. Selv starta jeg ikke opp med å ta bilder før denne tiden. Kvaliteten her trenger ikke være noe bra, så lenge man ser hva det er - Og selvsagt ikke bare bilder, annen info er også til stor hjelp (se bare på oversikten over tidligere flyruter som fortsatt har en god del med huller i seg).

 

http://trd.airpics.com

 

 

Mvh K.A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...