Steinar Grindstein Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har i flere dager forsøkt å komme meg inn på sidene til Project AI, men til mine stor overaskelse finnes det ingen sider lenger på den web adressen som fungerte for en uke siden Etter uværet i forige uke har jeg ikke klart å komme inn på sidene deres Med vennlig hilsen Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Den funker her. Vet ikke hva som kan være galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Kom med linken! Kansje det er blitt feil i den som jeg har Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 www.projectai.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 det gjorde susen gitt. Back in work Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar Hvitsand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 De må ha skifta i løpet av helga, for jeg hadde samme problem mandag, men ikke lørdag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Olsen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 begynner å bli en stund siden de kom med en oppdatering. Men jeg ser at Eva Air Cargo og Frontier Airlines er under betatesting. Noen som vet sånn ca hvor lang tid denne testingen bruker å ta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Kaspersen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 sikkert et dumt sp.mål, men kan man legge inn norske ruter med dette proget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Olsen Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 PAI i seg selv er ikke et program, men de lager ruter til en masse flyselskaper. Itillegg i pakkene ligger det fly med de riktige modellene sånn at du slipper å lete opp modeller til de forskjellige rutene. De har også AFCAD filer+ en installer som gjør installasjonen utrolig enkel... Det er bare å hive seg rundt å vekke flyplassene dine til liv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.