Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg lurer på noe.

Hvorfor er det ikke utmerkelser på VATSIM?

foreks.: Hvis du fly jorden rundt kan du foreksempel få et fint merke i profilen, og HEAVY WETHER merke osv.

Hadde vert gøy det da? ""

Foreksempel at du greier å lande i 500m sikt eller noe.

Eller kontrolere 10 samtidig som ATC.

Håper på en debatt ""

Skrevet

Det kommer nok av at VATSIM har som hovedoppgave å gi muligheten for Online Flyging.

VATSIM er ikke et VA, og det kan ikke sammenlignes som et.

Jeg mener utmerkelser og sånt har med VA'er å gjøre, ikke VATSIM!

På en måte kan man jo også si VATSIM har sitt eget utmerkelses system for ATC, altså gradene du har (Student, Senior student, controller osv)

Skrevet

Kanskje en ikke trenger utmerkelser for fly, men kontrollere synes jeg ivertfall.

Hvis det ikke finnes Virtual Avinor?

Fant jeg på noe nytt nå? Virtual Avinor? ""

Skrevet

Geir, du er nå meg en udelig skrue med masse artige påfunn.

Synes kanskje ikke, som sagt ovenfor at det er VATSIM policy å dele ut slike utmerkelser, det må heller være et enkelt VA's jobb.

Scandinavian VA har en utmerkelse på gang nå faktisk, Europe Tour, som dere sikkert forstår hva går ut på.

Men tanken av at noen i VACCN skulle fått en utmerkelse for "lang og tro tjeneste" har selvfølgelig vært til stede.

Når du snakker om "Virtual Avinor", så kan vi si at VACCN er det virtuelle Avinor, no dubt about it! ""

Flere gode idèr Geir? ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...