Bjørn Ramsland Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Omlag kl 18.13 i kveld passerte det en stor propelldrevet maskin over ENKJ med kurs for ENGM. Ikke så usedvanlig i seg selv, men motorlyden var totalt ukjent og avviker vesentlig fra alt annet jeg har hørt. Derfor lurer jeg veldig! -Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Var verdens største prop !! AN-22 landet på ENGM rundt den tiden !!.......Callsign var AN 797F. Synd at sånt går fra en, typisk at sånt kommer i mørketiden Edit: bilder er her... AN-22 på OSL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 WÆO!!! driiit tøfft da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Wangberg Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Den hadde ikke store høyden da den passert over Skedsmokorset der jeg bor. Den var gedigen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.