Gå til innhold

DX9-skjermkort.


Runar Hvitsand

Anbefalte innlegg

Hmm Dei nye vannteksturane funkar hos meg på mitt GeForcce 3ti200 kort "" Så det må ikkje støtte DX9 100%. For meg funka faktisk noko so rart som å setta klokkeinstillingar og slikt til US System. Då fekk eg dei til. Set eg det tilbake til Norsk, ser heile sjøen ut som ein gigantisk minedetonasjon hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Radeon 9600 PRO er i alle fall 100% komparibelt med DX9. Jeg har det kortet selv, og det fungerer utmerket. Har bra FPS også. Har lagt inn de nye vann-teksturene, og det ser veldig fint ut. Selv om det ser ut som vannet er laget av sølv, under 10.000ft. Men jeg tror det er mange meninger om dette. Ulempen med mitt kort er at det har vært andre problemer i forbindelse med FS. I en tidligere driver kunne jeg ikke scrolle i menyene. Da ble alt bare smurt utover. I tillegg flimret menyene innimellom. Dette ordnet seg i den nye driveren.(Catalyst 3.8) I alle fall for meg. Men jeg hører at noen kan ha problemer enda.

 

Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm Dei nye vannteksturane funkar hos meg på mitt GeForcce 3ti200 kort "" Så det må ikkje støtte DX9 100%. For meg funka faktisk noko so rart som å setta klokkeinstillingar og slikt til US System. Då fekk eg dei til. Set eg det tilbake til Norsk, ser heile sjøen ut som ein gigantisk minedetonasjon hehehe

 

 

""""""""""

Tusen takk!!!!! Sparte meg for noen kroner der, Torstein. ""

 

Skal tro hva det er med det amerikanske systemet som gjør dette. Hadde vært greit å funnet ut av, slik at man kan ha norsk system, og bare endre det som er nødvendig for at det skal funke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ja!!..

 

Jepp, du har en annen "produsent" av selve kortet - men

du har prikk lik GPU som meg, så hvis det er det kortet

du har - støtter det DirectX 9.0. Jeg har aldri hatt noe

problem med å få de flotte vann-texturene til å fungere,

men jeg måtte jo selvsagt forandre tegnsettet til USA -

pga. Ms-bug'en.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...