Gå til innhold

Scandinavian VACC


Eirik Sørensen

Anbefalte innlegg

Du har mange gode poenger der Hanne!

 

Men jeg tror at uansett om vi mister deler av påvirknings kraften (hvis vi gjør det..) så vil vi kunne tjene på dette i forhold til trafikk osv.

Vi vil jo ikke miste så mye påvirkningskraft tror jeg.. vi kommer jo til å få en regional sjef samt forhåpentligvis nordmenn/damer i administrasjonen av nye VACC Scandinavia. ""

 

 

Hei alle sammen! ""

 

I min forrige post prøvde jeg å få frem at en fusjon kan være en god løsning, men at man bør ha en kritisk gjennomgang av både fusjon og andre alternativ. Jeg endte vel i den posten opp med å være litt avventende.

 

Etter hvert som jeg har sett graden av konstruktivt initiativ iht. denne saken på forumet, har jeg nå endt opp med å gå inn for en fusjon.

Vi har heldigvis en god del aktive medlemmer med høy kompetanse i VACCN, men graden av engasjement i debatten var vel likevel ikke helt den jeg hadde håpet på ut fra medlemslisten.

 

Jeg skriver denne mailen for å få frem at mitt tidligere innlegg ikke var ment å være utelukkende skeptisk til en fusjon - jeg ville bare prøve å belyse noen sider ved den store prosessen dette er.

 

I tiden frem mot valget nå har jeg endt opp med et enda mer positivt syn på en fusjon.

Gjort på en god måte (som jeg er sikker på at det blir) tror jeg dette kan gi et godt resultat for Norge og resten av Scandinavia/Norden minus Finland.

 

Riktig godt valg, håper dere alle sammen benytter stemmeretten ""

 

 

Hilsen Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...