Einar Halvorsen Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Da folkens skal vi ha et maraton flyin i november. Helgen 22. og 23. nov bemanner vi ENGM fra kl. 1600 lørdag lokal norsk tid til søndag 23. kl. 2300. Som sist setter vi opp en vaktliste over alle som skal være ATC. Erfaringene fra sist tilsier at det kan bli mye trafikk på lørdag kveld og søndag ettermiddag/kveld. Dette betyr at vi bemanner godt på disse tidspunktene mens vi kan ha litt mindre bemanning de andre tidene. Håper imidlertid at vi har ctr, app og twr som et minimum. Er dere med på dette??? De som vil være med sender meg en mail. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Vi får se hva det blir til, blir kanskje litt liten tid denne helgen, men jeg skal gjøre mitt beste. En flytur skal jeg iallefall få tid til, kommer tilbake med mer info når jeg vet om jeg har tid! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.