Baard C Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har vært borti dette før engang , og mener det var noe med directx9 men uansett jeg måtte reinstallere alle fs med alle addons på nytt etter bytte av harddisk og når jeg logger meg på VATSIM nå og jeg står på Gardermoen så ser ATC flyet mitt sør for Kjeller! Så her er det mange mils forskjell , har Win XP Pro, FS9 SB2.3, Direct X9.0b, SBrelay, I tillegg er det en annen feil, CSL-flyene (CSL-library)vises ikke visuelt i FS. Før jeg bytta Harddisk virket alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. oktober 2003 Premium Medlem Del Skrevet 5. oktober 2003 Enkelt å fikse ..... gå i kontrollpanel /region språk/ Endre komma i tall til . (punktum) så er alt i orden God tur videre ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 takk det hjalp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.