Kristian B.bood Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Heisann folkens! Ville bare si ifra at det er no sånne militære dager på Hellerud sletta denne helgen. Var der i dag med klassen, kjempebra!! Det står også en F-16 der, pluss et Sea-king helikopter, som driver å flyr rundt og viser seg fram . Akkuratt nå driver de med en sånn øvelse (Viser seg frem). Sitter her og hører F-16 flya suse over huset, og kan faktisk se røyk som stiger opp derifra enda jeg sitter hjemme! Dette er noe av det de har: * Masse forskjellige kjøretøyer. * Masse forskjellige våpen. * En F-16 og et Sea-king helikopter utstilt. * F-16 simulator !!! Pluss masse masse mer. Sea-King helikopteret driver å flyr lavt over området og viser seg fram! Skikkelig stilig! Har i tilegg sett ett "Bell" helikopter,ett Sea-King, to F-16 (en utsilt, og en som sirklet over området), og en Orion! Så alle som har sjangsen, ta dere en tur til Hellerud sletta! Hellerud sletta ligger i Skedsmo kommune, like ved Lillestrøm. (Er i Exporama lokalene hvis det sier dere noe). Anbefales på det sterkeste, men husk: Ta med kamera, og ta masse bilder som du kan dele med oss her på FS.no . Kristian B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kristian kan du ikke føye dette til topicen min da ? Så slipper vi at det blir postet flere topicer av det samme ?...... Jeg posta først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Ahh, du posta din mens jeg skrev min, hehe... Kristian B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.