Gå til innhold

Har dere testet??


Ernst K.Furuhatt

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Mens vi venter på oppdatering av Lagos Twin Otter, er det gledelig mange av de andre "klassikerne" som er klar for FS9. Dreamfleets Cessna 310 "Charlie Mike" kan anbefales

på det sterkeste blant kjøpeflyene, som robust arbeidshest godt egnet for nordiske forhold. Utrolig detaljert , en fryd

å "spake" manuelt OG HØR DEN LYDEN!

Et annet fly jeg setter høyt er Carenados Cessna 210 Centurion. Her er flyfølelsen helt spesiell, så når den velges for en flytur, kan jeg liksom ikke slutte å smile før lenge etter at PC-en er avslått.

Av de enda eldre "traverne" må jeg stadig tilbake til Iron Knuckles DC-9, et av de få "store" som kan flyes som en Piper Cub.... Og endelig, Captain Sims MIG 21. Ikke bare har den et utseende som et gufs fra den kalde krigen, men den krever både respekt og beundring fra take off til landing, ja du kan ikke senke skuldrene før etter at den er helt slått av og kald. Regner med at "oppfølgeren" Starfighter f-104 blir noe av det "hotteste" vi kan oppleve på FS 9, og håper den er i lufta om ikke så lenge.

 

Men det er jo også noen "freeware" som er verd å legge merke til. Shigeru Tanakas "Sky Baby" er en merkelig greie,

men den er full av sharm og flyr alldeles nydelig. I tillegg

har den veldig god lyd og er så spesiell, at det er et skikkelig "MÅ HA".

Til slutt må jeg anbefale serien med Aero Commander (520, 560 og 680). Disse er skapt av det samme teamet som laget

de fabelaktige Dash 7 til FS2002, og nå har de også utstyrt flyene med veldig bra VC i tillegg til helt troverdige flyegenskaper.

 

Det er nok veldig mye annet som kan anbefales "der ute", så værsågod, del "godbitene" med oss andre, og la oss få fram de beste av de beste....?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...