Gå til innhold

VNAC


Andreas Karlsen

Anbefalte innlegg

Er det noen som kunne tenke seg å "joine" meg med et prosjekt om "Virtual Norwegian Aviation College"? Jeg kunne trengt en til å designe internett-side (for det har jeg ingen kunnskap til) og en til å lage repaints. Jeg har laget repaints til DF/Flight1 Archer II, den er ikke helt perfekt så den kan oppgraderes litt, og jeg har en repaint til en Grob 115E (pga. mine svake repaint kunnskaper, er Grob painten bare i 8-bits format). FSD Seneca V funker best tror jeg, og det følger jo med en paint som er helt lik den NAC har når du kjøper den. Det eneste som trenger forandring er registreringen og norsk flagg, og litt detaljer. Jeg er ikke helt sikker på om man må spørre NAC om dette, men det går seg sikkert til. Da håper jeg virkelig at noen Bardufoss patrioter svarer på dette, og selvfølgelig kan alle andre også gjøre det. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...