Fredrik Hoel Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Kom over dette kjekke programmet her.. http://www10.brinkster.com/vmetar/ Den henter metar når du tuner com-freq.'en til ATIS frekvensen til flyplassen og spiller av. Hvis en ATC som bruker det har satt opp active runway og sånt noe på ATC-delen av siden så vil dette komme med i metaren.. Hva synes dere ? Siter
Hanne Mæland Strand Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Hei! Jeg synes dette programmet så svært spennende ut, jeg har faktisk lenge savnet flere alternativ for atis over voice. Gleder meg til å prøve den ut Takk for tipset, Fredrik! Hanne Siter
Fredrik Hoel Skrevet 12. september 2003 Forfatter Skrevet 12. september 2003 Jeg har testet den litt og det fungerer utmerket Eneste problemet er at den ikke har fått en key til FSuipc for FS2004, men utvikleren sa at det var underveis og ville dukke opp snart Siter
Gjest A. H. Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Får runtime error '339': Component 'mscomctl.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file missing or invalid. --------------------------------------------------------- Noen som vet hva jeg roter med? Siter
Hanne Mæland Strand Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Hei! Jeg prøvde ut vMetar i går, men opplevde at den krevde noe enormt med ressurser - fikk FS til å hakke mye, og endte til slutt med å krasje FS når jeg var på final til ENHD Jeg synes dette virker litt rart, PCen min er såpass grei at den tåler det meste i tillegg til FS2002 - kan kjøre opp til 10-12 forholdsvis harde programmer samtidig uten å se noe videre reduksjon i framerate. Noen andre som har opplevd noe tilsvarende? Hilsen Hanne Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Hehe, tror ikke jeg skal gidde å prøve en gang! I FS2002 krasjer PC'en min bare jeg ser PMDG flyet utenifra! Får se om det blir andre boller i FS2004, skal installere PMDG i FS2004 nå.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.